Limiar

Limiar

Principiemos por entoar un mea culpa, conscientes de activarmos este noso blog case co inicio dun novo ano, e non dun novo curso, tal...

xoves, 31 de xaneiro de 2019

Unha de piratas




Eu, unha pirata singularmente actual 


Ola, son Nina. Teño dezaseis anos. Debería cursar cuarto da ESO, pero xa acabei a universidade porque son “superdotada”, ou algo así. Vouvos dicir a verdade. Non me sinto diferente nin superior aos demais e é por iso polo que me gustaría seguir en cuarto, mais miña nai, que é unha entremetida, obrigoume. Ódioa, estou farta de que ande a dicir que son mellor ca os demais, cando non é así. Por iso fíxenme pirata. Non unha pirata desas que andan todo o día cun parche nun ollo, non, eu son unha pirata informática. Sei que parecerá estraño a primeira vista, eu, unha cativa de dezaseis anos, dezaseis anos!, sendo pirata informática, pero é así. 

Dedícome a facer cousas como arranxar virus que andan nas páxinas web, non a facer maldades desas que fan outros, porque aínda que soe raro que facendo todo o que podo facer me dedique a arranxar erros e dese tipo de cousas, eu divírtome e, aínda encima, axudo aos demais. E así quedamos, pois voume que xa está lista a cea. Abur! 



Nicolas Tajes Goyanes, 2ºESO B


Ningún comentario:

Publicar un comentario